woensdag 13 juli 2016

Dag 31

Omdat ik gisteren zoveel kilometers had gereden, was de terminal uiteraard niet meer zo veraf. Om de tijd te doden heb ik in een slakkengangetje over de zeedijk gereden. Eens op mijn bestemming bleek het nog te vroeg om in te checken; dus besloot ik in het verderop, te North Shields gevestigde restaurant 'Brewers Fayre' iets te gaan eten. Uiteindelijk heb ik er twee maaltijden plus een dessert verorberd. Oeps... de sleutel van de hotelkamer bleek nog in de achterzak van mijn fietstruitje te zitten; die stuur ik pas terug als ik thuis ben. Door mijn getreuzel arriveerde ik bijna te laat op de terminal om in te schepen; op het cardek vond ik bijgevolg nauwelijks nog een plekje om mijn fiets te stallen. De hut die mij is toegewezen, bevindt zich alleszins op een - vooralsnog - rumoervrije gang; de rust is mij gegund. De fietsreis zit er uiteraard nog niet op; morgen én overmorgen fiets ik vanaf IJmuiden terug naar huis, over een gedeeltelijk ander parcours dan de heenrit. Ach ja... het aantal gereden kilometers bedroeg vandaag 13; een echte rit was het natuurlijk niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten